Thursday, February 26, 2009

Pengalaman itu..dan Kekuatan Ini

Aku menulis semula..aku bersyukur..begitu jauh sudah aku berjalan dgn RahmatMu ya Allah. Terimakasih atas sokongan dan kasih anak anak yang tinggi toleran nya terhadap aktiviti ku..Allah jua membalas budi baik mak dan keluarga yang begitu bersedia membantu semasa ketiadaan ku mengawas anak anak ku..

Perjalanan ku jauh..pengalaman ku kecil saja. Rata-rata..perjalanan ku sukses dan allah tidak menduga kesusahan dlm perjalanan ku..namun pengalaman pahit tetap ada...hingga nama ku tercemar...tak mengapa..aku sudah pun melaluinya...Dan berpegang bahawa aku tidak menganiayai mana mana pihak..hanya yang berlaku..hanyalah salah faham..biarlah..Pengarah aku..manusia itu..duduk la engkau sebakul...sementara aku tetap menterjah dunia..langkah tetap ku teruskan..Allah..berikan aku kekuatan melalui kekusutan dan kemelut itu..

No comments: